Call 24h servis icon | SK Glass
Zákaznícky servis: +421 914 274 427

Reklamácia

Doprava

Odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V pripade, ze ste zistili porusenie alebo poskodenie obalu, tak Vam odporucame zasielku neprevzat, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail: skglass@skglass.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.

Dodacie podmienky

Tovar je možné odobrať osobne v sídle predávajúceho alebo na náklady kupujúceho zaslať zmluvným prepravcom. Osobný odber je možný ihneď po uhradení faktúry. Dodací termín tovaru, ktorý je v sklade, je 2-4 pracovné dni. Dodací termín tovaru, ktorý nie je v sklade, je 2-6 týždňov. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň. Predávajúci neručí za predĺženie dodacej lehoty z dôvodu vyššej moci.

Spôsob dodania tovaru

Tovar zasielame so kuriérom SPS formou balíka alebo balíkovej dobierky do hmotnosti balíka 35kg, pri väčších zásielkách za príplatok. Pretože sme zároveň klasickou maloobchodnou prevádzkou, tovar si po internetovej objednávke môžete vyzdvihnúť aj priamo v našej predajní pri zachovaní ceny z elektronického obchodu. Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 7 dní po našom e-maili o expedícii, kontaktujte prosím svoju dodávaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom.

Poštovné a iné poplatky

K uvedeným cenám pripočítavame poplatky za doručenie. Cena za doručenie bude dohodnutá so zákazníkom individuálne s ohľadom na jeho špecifické potreby. Balné za dodaný tovar neúčtujeme.

SK GLASS nenesie zodpovednosť za

  • oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
  • oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  • poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!

SK GLASS ručí zákazníkovi za

  • dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
  • dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
  • dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
  • priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak

Osobný odber sklad - bezplatný

V prípade záujmu si môžete tovar vyzdvihnúť na našom sklade v Dunajskej Strede - Bratislavská 919/4, aby sme Vás upozornili, že ak máte záujem kúpiť tovar na našej predajni za internetové ceny, je potrebné zrealizovať objednávku cez internet. Osobný odber je možné zrealizovať vopred dohodnutom termíne v čase od 8:00 do 17:00 (pracovné dní od pondelka do piatka).

Doručenie tovaru-kuriérska spoločnosť UPS

Cena Dopravy - 5,55 €
Pri nákupe nákupe nad 150 € s DPH tovar vyexpedujeme zdarma.

Vyplňte reklamačný formulár rýchlo a bez bolesti

Reklamačný formulár nájdete na svojom profile v sekcii Moje objednávky (stiahnite kliknutím SEM) alebo vám ho zašleme spoločne s faktúrou na e-mail, ktorý ste zadali pri tvorbe objednávky. Vyberte objednávku, ktorá obsahovala reklamovaný či vrátený produkt a vytlačte si reklamačný formulár, ktorý následne vložíte do balíka s vráteným produktom.

Pokiaľ nechcete uvádzať dôvod vrátenia, nevadí. O vyplnený formulár vás ale poprosíme aj v tomto prípade, urýchlite tým proces vrátenia.

Zabaľte produkt ako do perinky

Vrátená zásielka by mala obsahovať:

  • reklamovaný či vrátený produkt
  • vyplnený reklamačný formulár
  • výplňový materiál, ktorý zabraňuje ďalšiemu poškodeniu (bublinková fólia, noviny, polystyrén atď.)

Ozvite sa našej zákazníckej podpore

Povedzte nám, čo a kedy chcete vrátiť a my to pre vás zariadime. Napíšte e-mail na skglass@skglass.sk

Za odvoz nič neplatíte

Váš balíček si vyzdvihne jeden z overených dopravcov (SDS, DACHSER), s ktorými radi spolupracujeme. Celý odvoz platíme my.